Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

Η ΤΥΧΕΡΗ ΠΑΤΑΤΑ

Γεια σας .

Με λένε Μπέλλα , είμαι πατάτα και έχω μεγάλη μύτη . Είμαι πολύ τυχερή γιατί γεννήθηκα στην

Θήβα σε ένα ζεστό χωράφι από μαμά και μπαμπά που με αγαπούσαν πολύ .

Με μεγάλωσαν με τρυφερότητα και Αγάπη . Ο γεωργός μας φρόντιζε και ακούραστα μας πότιζε

και μας ταΐζε συνεχώς . Κάποια μέρα μεγαλώσαμε και έπρεπε να φύγουμε από το χωράφι .

Έτσι μια μέρα ο αδελφός μου και εγώ ανεβήκαμε σε ένα μεγάλο καμιόνι και πήγαμε στην Αθήνα

σε ένα μεγάλο Super Market για να πουληθούμε .

Μας αγόρασε μια καλή κυρία με δύο παιδάκια όπου μας φύλαξε σε μια στεγνή και σκοτεινή

αποθήκη για να μην χαλάσουμε .

Όταν ήρθε η ώρα πήραν τον αδελφό μου και εμένα για να μας κάνουν τηγανητές πατάτες . Ένα

παιδάκι πρόσεξε την χοντρή μου μύτη και ζήτησε από την μαμά του να με ζωγραφίσει για να με

δείξει στο σχολείο του .

Από τότε είμαι ευτυχισμένη γιατί με θαυμάζουν όλα τα παιδιά..... . (Δείκτης 12/3/07) .

Δεν υπάρχουν σχόλια: